Wednesday, October 9, 2013

Andmekandjatest

Ma olen kasutanud erinevaid andmekandjaid. Arvutis mul on 250GB kõvaketas. Alguses mul oli 500GB kõvaketas aga, kuna mul see ketas läks katki lasin ma uue panna, sest ma arvasin et pole vaja 500GB. Ma olen ka kasutanud väli kõvaketast. Mul endal pole, aga sõbral on olemas. Kunagi ma kavatsen selle endale ka osta. Otse loomulikult olen ma kasutanud ka CD ja ka DVD-d. Cd-si kasutavad inimesed igapäev nagu mina. Floppy diske mina ei ole kasutanud. Mälupulki on ka mul mitmeid olnud ja siiamaani on mul üks kodus, mis on 4-gb. Mälupulgaga on mul olnud ka mõndasi probleeme. Vahepeal ei loe arvuti pulka ja vahepeal on niisama mälu täis. Aga ma leidsin kuidas mälu kõik tagasi saab. Mälupulkadel olen ma väga palju asju salvestanud. Kooli asju kasutan ma mälupulkadel kõige rohkem. Vahepeal vean ma suurest arvutist(mida ma ei kasuta) sülearvtuisse faile.

No comments:

Post a Comment