Wednesday, October 2, 2013

Eelmise nädala tegemised

Eelmine nädal oli üpris väsitav. Eelmine nädalavahetus ma sain oma X-Box 360 vennalt tagasi ja GTA V. Kui ma selle kätte sain hakkasin ma kohe seda mängima. Ma alguses mängisin kuskil 3h, siis ma tüdinesin ära.
Esmaspäeval oli täitsa tavaline päev. Kõik tunnid toimusid ja kõik oli nagu ikka. Teisipäeval oli meil saalis Vaasa õpilaste kontsert. Nad laulsid ja tantsisid. Kolmapäeval tegime me Vaasa õpilastele Pärnu ekskursiooni. See läks meil hästi ja Vaasalased kuulasid meid hoolega. Neljapäeval oli kontrolltöö Bioloogias. Ma sain selle töö 4-. Reede oli täitsa tavaline koolipäev ainult , et meil olid viimases tunnis (geograafias) 2 9. klassi õpilast tunnis, kes tegid tunde järgi. Nädalavahetus oli täitsa tavaline, mängisin Gta-d ja niisama puhkasin. Sellel esmaspäeval käisime me Tallinnas klassiga. Me käisime Rocca al mares ja Nõmme seikluspargis. See oli väga lõbus.
See oligi minu nädal.

No comments:

Post a Comment