Wednesday, October 30, 2013

Programmeerimine

Täna ma kirjutan programmeerimisest. Minu arust on programmeerimine üpris raske aga minule meeldib. Ma õpiksin heameelega programmeerimist. Minu arvates võiks alustada programmeerimise õpimist alates 6. klassist, kuna siis juba poisid oskavad arvutit kasutada. Mulle väga ei meeldiks töötada programmeerijana, kuna sa pead üpris tihti arvuti ekraani vaatama ja see tundub kuidagi raske ja sa pead ka üpris nutikas olema. Programmeerimine on minu arust üpris keeruline. Programmeerija minu arust võiks olla tugev matemaatikas, kuna sa kohtud paljude arvudega. Ma ei tea ühtegi programmeerimiskeelt. Ma ei ole proovinud programmeerida. Ma tahaks proovida arvuti tunnis programmeerimist, kuna ma tahaks teada kas see on siis raske või mitte.

No comments:

Post a Comment